نوشته شده توسط : نت ویر

امروزه داشتن دندان های مرتب و لبخندی زیبا و دلنشین، یکی از معیارها و ملاک های زیبایی محسوب می شود. به همین دلیل، دندانپزشکان در کنار توجهی که به درمان ناهنجاری های فک و دندان ها و سلامت دندان ها نشان می دهند، در زمینه زیبایی دندان ها هم فعالیت می کنند. امروزه در کلینیک های دندانپزشکی، روش های ترمیمی و زیبای زیادی همچون ارتودنسی ژله ای برای اصلاح شکل ظاهری دندان ها استفاده می شود.

ارتودنسی ژله ای چیست؟

ارتودنسی ژله ای یکی از انواع روش های انجام ارتودنسی است که با کمک دستگاه های ارتودنسی پلاستیکی شفاف و ژله ای انجام می شود. ارتودنسی ژله ای، همچنین با نام های ارتودنسی نامرئی، ارتودنسی شفاف و ارتودنسی اینویزیلاین شناخته می شود. به دلیل شفاف بودن این دستگاه ها یا بریس ها، در صورتی که بیمار دهان خود را باز کرده یا صحبت کند، بریس های ارتودنسی ژله ای به راحتی دیده نمی شوند و مخاطب نمی تواند آن ها را تشخیص دهد.

به دلیل دیده نشدن بریس های ارتودنسی در ارتودنسی ژله ای، تقاضاها برای انجام این نوع ارتودنسی نسبت به سایر انواع ارتودنسی ها بیشتر است. ارتودنسی ژله ای به شکل متحرک انجام می شود؛ یعنی بریس ها در این نوع ارتودنسی به گونه ای ساخته می شوند که بیمار می تواند آن ها را به طور موقتی و تحت شرایط خاصی از دهان خود خارج کند.

جهت انجام انواع ارتودنسی دندان کلیک کنید.

ارتودنسی ژله ای چگونه انجام می شود؟

شاید شما هم یکی از افرادی باشید که به دلیل نامرئی بودن این بریس های ژله ای، متقاضی انجام ارتودنسی شفاف هستند؛ در این صورت بهتر است بدانید که همه افراد نمی توانند این نوع از ارتودنسی را انجام دهند. در واقع بریس های ارتودنسی ژله ای قادر نیستند مشکلات و ناهنجاری های شدید دندانی را درمان کنند.

برای انجام این روش ارتودنسی، دندانپزشک متخصص ابتدا وضعیت دهان و دندان های شما را بررسی می کند. اگر دندانپزشک متخصص شما تشخیص دهد که ناهنجاری دندان های شما به کمک ارتودنسی اینویزیلاین درمان می شود، درمان ارتودنسی ژله ای را شروع می کند.

هزینه انجام ارتودنسی ژله ای چقدر است؟

تعیین هزینه های دقیق مورد نیاز برای انجام ارتودنسی ژله ای، تنها توسط دندانپزشک امکان پذیر است. هزینه های انجام این درمان در افراد مختلف متفاوت است. به طور کلی، انجام ارتودنسی ژله ای، نسبت به انجام سایر انواع ارتودنسی ها هزینه ارتودنسی بیشتری را به بیماران تحمیل می کند. 

منابع:

 بهترین متخصص ارتودنسی در تهران

http://www.lachine.ir/



:: موضوعات مرتبط: سلامتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 363
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

همه ما دوست داریم جوان تر و زیباتر دیده شویم؛ پوست صورت شفاف و بدون چروک، گونه های برجسته و صورت توپر از علائم جوانی صورت است؛ اما با بالارفتن سن یا نرسیدن به پوست صورت ممکن است به مرور زمان این زیبایی ها کم رنگ شود، بنابراین مراقبت از پوست صورت کار آسانی نیست و حتما باید برای آن وقت گذاشت. در ادامه با آموزشگاه آرایشگری الماس نشان همراه باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در دوره های آموزش آرایشگری کلیک کنید.

روش های جادویی برای چاق کردن صورت و گونه های پر و برجسته

1. سرم گلاب و محلول گلیسیرین

امروزه خواص گلیسیرین برای زیبایی پوست و مو بر کسی پوشیده نیست؛ گلیسیرین یکی از بهترین مواد برای سفت کردن پوست و کاهش چین و چروک و خطوط ریز است، در حالی که گلاب پوست را تمیز می کند و آکنه ها و جوش ها را کاهش می دهد. هنگامی که با هم استفاده می شود، چربی صورت را افزایش می دهد، پوست افتاده را درمان می کند و گونه ها را نرم تر، چاق تر و برجسته تر می کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در حوزه آموزش پوست اینجا کلیک کنید.

2.ماسک صورت شیر و سیب

این ماسک سیب و شیر، غنی شده با ویتامین B12 و اسیدهای آمینه است که برای تقویت سلول های پوست صورت و ایجاد چربی زیر گونه ها بسیار مفید است.

3.رژیم غذایی مناسب و سالم برای چاقی صورت

به غیر از ماسک صورت، در رژیم غذایی روزمره خود نیز از گزینه های غذایی سالم استفاده کنید و سعی کنید یک رژیم غذایی با چربی های خوب و پروتئین ها داشته باشید زیرا کمبود مواد مغذی باعث می شود پوست شما چروک و افتاده به نظر برسد. مواد غذایی سالم مانند سیب، هویج، جو دوسر، عسل، شیر، آجیل و چربی های سالم مانند شکلات تیره ، تخم مرغ و آووکادو را در برنامه غذایی روزمره خود بگنجانید تا گونه های نرم و بدون افتادگی داشته باشید.

بیشتر بخوانید... آموزش ناخن

4.ورزش های صورت

یكی از بهترین روش ها برای برجسته کردن گونه ها، امتحان كردن بعضی از تمرینات ورزش صورت و حالت یوگا است. این حرکات به تحریک پوست برای تولید کلاژن و الاستین و در نهایت جوانسازی پوست کمک می کند و قسمت های توخالی گونه ها را نیز پر کرده و پوست های افتاده را بالا می برد.

منبع



:: موضوعات مرتبط: آرایشی و زیبایی , ,
:: بازدید از این مطلب : 357
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

روغن آرگان بهترین روغن برای حفظ سلامت و زیبایی مو است. این روغن گیاهی نشان داده که خواص بی‌نظیری برای موهای سر و ابروها دارد. از مهم‌ترین خواص و فواید روغن آرگان می‌توان به حفظ سلامت مو، تقویت کردن موی سر و ابروها، جلوگیری از ریزش مو و... اشاره کرد.

بیشتر بخوانید... آموزش آرایشگری

آشنایی با روغن آرگان

روغن آرگان به طلای مایع معروف است و از هسته‌های تازه میوه درخت آرگان در مراکش به‌دست می‌آید. روغن ارگان خالص برای قرن‌ها برای پخت و پز و به عنوان یک درمان خانگی برای سلامتی و زیبایی، از جمله ریزش مو استفاده شده است.

این روغن سرشار از مواد مغذی مانند اسیدهای چرب، استرول‌ها، پلی‌فنول‌ها و ویتامین E است و به همین جهت می‌تواند برای سلامت کل بدن مفید باشد.

اگر قصد شرکت در دوره آموزش شینیون مو را دارید کلیک کنید.

آیا روغن آرگان برای مو مفید است؟

بله. این روغن برای مو مفید است، چرا که موهای شما را تغذیه، تقویت و از آن‌ها محافظت می‌کند. این روغن به ویژه برای محافظت از موهای خشک و نازک شده بسیار موثر است و می‌تواند موهای آسیب‌دیده را ترمیم کند و به موهای کدر درخشش و شفافیت بدهد. در ادامه درباره‌ی فواید روغن آرگان برای مو بیشتر توضیح داده‌ایم.

فواید روغن آرگان برای موها

1. سلامت پوست سر

2. از بین بردن مو خوره

3. درمان ریزش مو

4. افزایش رشد مو

5. درمان شوره سر

6. نرم‌کننده طبیعی موی سر

7. حالت دهی عمیق به مو

8. نرم و درخشان کردن موها

9. ترمیم موهای آسیب دیده

10. جلوگیری از آسیب به مو

11. مراقبت از مو در برابر خورشید

12. درمان موهای خشک و شکننده

13. تقویت ابرو و مژه

طرز استفاده روغن آرگان برای موها

استفاده از ماسک روغن آرگان

شامپوی آرگان

ترکیب روغن آرگان با نرم کننده

بیشتر بخوانید... آموزش اکستنشن مژه

روش نگهداری از روغن آرگان

اگر روغن آرگان را در شرایط مناسبی نگهداری کنید، برای مدت بیشتری از آن استفاده خواهید کرد. پس، روغن آرگان را در مکانی تاریک، سرد و دور از گرما و نور نگهداری کنید. حتماً از ظرف ها یا بطری های شیشه ای برای نگهداری آن استفاده کنید. چون نگهداری آن در ظرف های پلاستیکی یا فلزی، به علت داشتن عناصر فلزی، ممکن است سبب ایجاد ناپایداری در روغن شود.

اگر دوست دارید که کاشت ناخن را آموزش ببینید بر روی لینک کلیک کنید.

منبع: بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران

 


:: موضوعات مرتبط: آرایشی و زیبایی , ,
:: بازدید از این مطلب : 384
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نت ویر

یک راه زیباتر به نظر رسیدن و برقراری ارتباط با دیگران طرح لبخند زدن است؛ اما لبخند زدن با دندان‌های کج و نامرتب، زیبا و دل نشین نخواهد بود. به همین دلیل اصلاح چنین دندان‌هایی امری ضروری به حساب می‌آید. حتما برای شما هم پرسش هایی مانند ارتودنسی چه مدت طول می کشد یا چقدر هزینه برمی دارد و… پیش آمده باشد.

روش‌های زیادی در دندان پزشکی برای مرتب و صاف کردن دندان‌ها وجود دارد، یکی از شناخته شده ترین و محبوب‌ترین روش‌ها ارتودنسی دندان است، که انجام آن معمولا زمان نسبتا زیادی نیاز دارد و بیمار برای اصلاح و بستن فاصله بین دندان های خود باید صبر و حوصله زیادی به خرج بدهد؛ اما در نهایت نتیجه کار بسیار مطلوب خواهد بود.

ارتودنسی چیست؟

ارتودنسی یک شاخه تخصصی دندان پزشکی است و هدف آن اصلاح مشکلات فک و دندان‌ها به کمک ابزار و روش‌های مخصوصی است. به متخصصی که درمان ارتودنسی را انجام می‌دهد، ارتودنتیست می گویند. هدف متخصص ارتودنسی تبریز صاف و مرتب کردن دندان‌های کج و نامنظم، بستن فضای موجود بین دندان‌ها، اصلاح طرح لبخند بیمار، و پیشگیری از بروز برخی از ناهنجاری‌های فکی به کمک ابزار ارتودنسی خارج دهانی است

مدت زمان لازم برای ارتودنسی دندان

اگر قصد دارید که برای اصلاح دندان‌های خود از روش ارتودنسی استفاده کنید، باید بدانید که این درمان مدتی طول می‌کشد و نتیجه آن فورا حاصل نمی‌شود. البته طول مدت درمان ارتودنسی به عوامل مختلفی بستگی دارد، که این عوامل می‌توانند این مدت زمان را کمتر یا بیشتر کنند، در ادامه به بررسی عوامل تأثیر گذار روی مدت زمان درمان ارتودنسی دندان می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید... ارتودنسی نامرئی

عوامل مؤثر بر طول مدت استفاده از ارتودنسی دندان

یکی از سؤالات پرتکرار و رایج بیماران این است که درمان ارتودنسی چه مدت طول می‌کشد؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت مشکلات و ناهنجاری‌های فکی و دندانی افراد مختلف با یکدیگر تفاوت‌هایی دارد از این رو مدت زمان درمان ارتودنسی برای افراد مختلف یکسان نیست.

 عوامل مهم تأثیر گذار روی این مدت زمان عبارت اند از:

  • سن بیمار
  • نوع درمان ارتودنسی
  • شدت مشکلات و ناهنجاری دندان‌ها
  • میزان همکاری بیمار با متخصص
  • مراقبت از درمان ارتودنسی

بیشتر بخوانید... ارتودنسی ثابت



:: موضوعات مرتبط: سلامتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 291
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 دی 1399 | نظرات ()